scriptie over standaard verpleegproblemen, wie heeft hier info over ??

• meredith

.Nog 1 reactie en dan hou ik ermee op. John spreekt over vooringenomenheid hier op het prikbord…En inderdaad was het misschien niet relevant dat ik over mijn opleiding sprak. Maar dit deed ik om aan te geven dat het niet uitmaakt hoe je opgeleid bent en dat het geen bal uitmaakt of je leerling bent of een afgeronde opleiding achter de rug hebt, en dit geeft je dus ook niet het recht mensen die leerling zijn terecht te wijzen.

Het gaat hier om luisteren naar elkaar en elkaar serieus nemen.Ik zal mij proberen niet meer aan John te storen..en alleen nog te reageren op inhoud en niet op de vorm.

• John

Jammer dan dat je niet serieus op de inhoud reageert.

• maia

Het was niet negetief bedoeld ,je antwoorden zijn vaak kort bondig en relevant.

Ik noem dat zakelijk wat ook nodig is om de mensen na te laten denken.

Dat ik het niet altijd met je eens ben is ook nergens voor nodig .

En kritiek incasseren hoord ook in het leven ,maakt je scherper en alerter

Zoals ik al schreef ik ken je niet persoonlijk,maar lees wel je antwoorden.

Fijn weekend nog.

Mvg Maia

• john

Jan,

Hoe staat het met dit onderwerp?

Ik wil wel op de hoogte gehouden worden hoor!

• jan

Ik ga er opzeker mee door. Ik heb ook in mijn kop zitten hoe het er in de praktijk uit zou moeten zien maar dan ben ik er nog niet.

Ik zit een beetje ermee hoe ik moet beginnen, allereerstzal ik een stukje theorie moeten behandelen over bv het vpk proces. Natuurlijk is dit voor de lezer van zo'n scriptie gesneden koek maar hij of zij moet ook doorhebben dat het dat voor mij is, het wordt dus geen kwestie van kopiëren en plakken ( die tijd is voorbij ) maar meer het weergeven van een theorie met daarbij mijn mening en mijn manier van doen en laten daarbij. Daarnaast zal er een stukje literatuurstudie moeten plaatsvinden, ik moet dus in de boeken op zoek naar stukken die mijn “denkwijze of theorie ”over standaard vp problemen bewijzen of juist onderuit halen, ik wil zowel voors en tegens hebben anders heb je nog geen reeël onderzoek vind ik.

En dan zal ik de vertaalslag moeten maken naar hetgeen ik wil en dan vooral waarom ik het zo wil en welke voordelen ik eruit denk te halen en daarbij verwijzen naar de theorie waar ik het eerder over heb gehad.

Oja dan ben ik ook nog de min of meer verplichte enquete vergeten die er in moet en uiteraard moet het een en ander voldoen aan de richtlijnen van de dk die ik volg.

Het kan dus best zijn dat op het einde van mijn scriptie blijkt dat standaard vp problemen vlgs mij juist geen goed idee is, maar als mijn scritpie en daarmee mijn onderzoek goed en gedegen in elkaar zit kan dat helemaal geen kwaad denk ik.

Ik ben heel benieuwd naar jouw reactie john!!