hallo collega's in het land
ik werk sinds kort bij een thuiszorg bedrijf
wettelijk gezien zou ik recht hebben op pauze, maar dat komt er niet van
vaak zit ik in de auto maar snel iets te drinken
hoe doen jullie dat?
alvast bedankt
ze zeggen een kwartier koffiepauze, denk dat niemand eerlijk durft toe te geven dat het ook wel eens langer is.
persoonlijk gaat het mij erom dat als je hard genoeg werkt en de klant is tevreden over je alles best soepel kan verlopen.
je hebt ook mensen waar je een keertje invalt die het kopje onder je neus wegtrekken onder het mom van, de bel is gegaan.
het is een beetje geven en nemen, en als je je best doet en je weet je werk goed te verdelen en af te krijgen in 3 uurtjes tijd, ach dan kan het kwartiertje ook wel iets langer zijn.
ik heb ervaren dat de klanten dit niet erg vinden en het heerlijk vinden als er ook contact is.
Als er gewerkt wordt, mag er ook een koffie pause komen. Ik als hulpbehoevende vindt het heerlijk om eens even van me af te praten.Het is toch ook een stuk hulpverlening om te luisteren, daar kan iemand ook van opknappen. Mischien is het niet de bedoeling dat ik hier op reageer maar ik zou overspannen worden als ik het af en toe niet van me af kan praten. Dat hoef niet in de pause van mijn hulp maar in haar werktijd.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?