thuishulp.nl

• Emmy

Hoi Riet, Leuk dat je op de zelfde locatie zit als ik. Misschien hebben we dezelfde planner en manager. Je naam komt me wel bekend voor.

Of het echt zo positief is als in het thuiszorg krantje? Tja, ik vond het oude systeem juist goed werken. En vooral de logboeken. Die vond ik altijd goed werken en overzichtelijk. Maar dat gaat er nu ook uit. Het is natuurlijk allemaal net begonnen, en er zitten nog allemaal schoonheids foutjes in, maar in de toekomst heb je niet echt een manager meer waar je op terug kan vallen.

Maar ik heb mijn mening gevormd door wat ik van collega's gehoord heb, en van clienten. De toekomst zal het leren of het allemaal gaat werken :-)

Groetjes, Emmy

• Emmy

Hoi Toos,

Leuk dat het bij jullie beter loopt. Wij zijn een groepje van 4 personen en we hebben elkaar pas 3 keer gezien. En ook dat was maar heel even. Ik ga natuurlijk ook niet naast de telefoon zitten, maar ik vind het leuker om een inval adres te hebben.

• Truus

Allemaal leuk en aardig hoor dat thuishulp.nl,maar als je niet in het plaatje past proberen ze je eruit te werken.

Ik werk al ruim 8 jaar bij de thuiszorg.Ben bijna nooit ziek geweest,alleen nu zit ik al een paar maandjes ziek thuis.

Waarschijnlijk mag ik van de bedrijfsarts binnen 2 a 3 maanden weer beginnen maar ik heb nu al te horen gekregen dat ik niet mee kan naar thuishulp.nl vanwege mijn hoge ziekteverzuim dit jaar.

Oftewel stank voor dank!!!!!

• Jet

Ja erg he Truus. Ben je het ergens niet mee eens of wil je niet mee naar thuishulp.nl of inderdaad als je te vaak ziek bent geweest of weet ik veel wat nog meer dan kan je er zomaar uitvliegen. Jij was nooit ziek en nu ineens wel. Kan jij het helpen! Denk niet dat je daar om vraagt he, als je toch al niet 8 jaar ziek bent geweest. Wat een puinhoop he. Hebben jullie hulpen van thuishulp.nl eigenlijk iets gekregen eind September toen het de dag van de thuiszorg was? De hulpen die nog bij thuiszorg zijn kregen een stappenteller, telt iedere stap die je neemt en hij kan ook schrijven. Leuk he….pfffffffffff.

Groetjes van Jet.

• Toos

Hallo,

Nee wij hebben niets gekregen toen het de dag voor de thuiszorg was.

Dus je krijgt allen wat wat als je nog gewoon bij de thuiszorg werkzaam bent.

Nou ik zit inmiddels bij thuishulp.nl.

We doen toch nog nog het zelfde werk, of niet…!!

Zit niet op een stappenteller te wachten hoor, daar niet van.

Maar een een of andere attentie was toch wel leuk geweest…ook voor ons.

Groetjes Toos.

• Jet

Je hebt helemaal gelijk Toos. Hoelang was jij al in dienst toen je naar thuishulp.nl ging? Ach wie weet komt er nog wat leuks. Hoop het voor jullie.

Groetjes van Jet.

• Toos

Hallo Jet,

Ik was toen 3 en half jaar in dienst.

Ja wie weet, maar zal wel niet.

Als het dan maar geen stappenteller is…haha

Groetjes………Toos.

• Emmy

Ik heb ook gehoord van de stappenteller. Ik ken iemand die er één gekregen heeft en ik heb ook het kaartje gelezen.Voor degenen die het kaartje wat erbij zat goed heeft gelezen, en vooral de laatste zin, als het goed is komt er een thuiszorg feest.

Ik ben benieuwd of wij van Thuishulp.nl er ook voor uitgenodigd worden, maar ik vrees het ergste.

Het ironische is dat het op het kaartje wat bij de stappenteller werd geleverd, het over het ziekte verzuim gaat. Dit jaar is het weer minder geworden. Ik heb ook gehoord dat de eerste lichting, waaronder ik, gekozen is om als eerste mee te doen aan het project omdat wij van de eerst lichting zo weinig ziek zijn geweest, en daarom de “eer” kregen om hier dus aan mee te werken.

Ik ben in bijna 3 1/2 jaar dat ik bij de thuiszorg werk in totaal 3 dagen ziek geweest.

Maar juist wij hebben hier niets over ontvangen. Ik vind dit echt schandalig. Als het echt zo is dat wij niet uitgenodigd worden, dan zal ik Frank Vijg zeker een brief schrijven. Voor mij is het dan echt een principe kwestie geworden.

Voor de rest vind ik het hele project thuishulp.nl eigenlijk helemaal niets. Voor de clienten maakt het niet heel veel uit, zij merken er gelukkig niet zo heel veel van. Maar voor de mensen die bij de thuiszorg bij de hulp werken, zijn de maatregelen groot. Er gaan veel ontslagen vallen. En de helpenden worden Alpha hulp.

• Jet

Heee Emmy………ik zet ook graag mijn handtekening onder je brief mocht je die nog gaan schrijven! Een hoop van ons hebben afgelopen week een grote envelop in de brievenbus gekregen van de thuiszorg, over hoe tevreden je bent of zoiets bij de thuiszorg. Heb hem niet eens helemaal gelezen. Tevreden??? We mogen allemaal opdonderen binnen niet al te lange tijd. Hoe kunnen ze je nou zo'n brief sturen he?! Wie is er nou nog tevreden dan? Je hoort steeds meer negatieve berichten.

Groetjes van Jet.

• Toos

Hallo dames,

Ook ik heb een grote enveloppe in de bus gekregen.

En heb hem ook maar half gelezen, en toen naast meneer gelegd.

Oh en Emmy ik zet ook mijn handteking hoor onder je brief.

Groetjes……..Toos.