Ik heb ook gehoord van de stappenteller. Ik ken iemand die er één gekregen heeft en ik heb ook het kaartje gelezen.Voor degenen die het kaartje wat erbij zat goed heeft gelezen, en vooral de laatste zin, als het goed is komt er een thuiszorg feest.
Ik ben benieuwd of wij van Thuishulp.nl er ook voor uitgenodigd worden, maar ik vrees het ergste.
Het ironische is dat het op het kaartje wat bij de stappenteller werd geleverd, het over het ziekte verzuim gaat. Dit jaar is het weer minder geworden. Ik heb ook gehoord dat de eerste lichting, waaronder ik, gekozen is om als eerste mee te doen aan het project omdat wij van de eerst lichting zo weinig ziek zijn geweest, en daarom de “eer” kregen om hier dus aan mee te werken.
Ik ben in bijna 3 1/2 jaar dat ik bij de thuiszorg werk in totaal 3 dagen ziek geweest.
Maar juist wij hebben hier niets over ontvangen. Ik vind dit echt schandalig. Als het echt zo is dat wij niet uitgenodigd worden, dan zal ik Frank Vijg zeker een brief schrijven. Voor mij is het dan echt een principe kwestie geworden.
Voor de rest vind ik het hele project thuishulp.nl eigenlijk helemaal niets. Voor de clienten maakt het niet heel veel uit, zij merken er gelukkig niet zo heel veel van. Maar voor de mensen die bij de thuiszorg bij de hulp werken, zijn de maatregelen groot. Er gaan veel ontslagen vallen. En de helpenden worden Alpha hulp.