Hebben jullie dan geen uitnodiging gekregen voor een voorlichtingsavond met Frank Vijg? Die was vorige week woensdag en gisteren 11 oktober?
Ik vond het wel leerzaam of werken jullie al voor Thuishulp.nl dan heb je dat niet meer nodig natuurlijk.
De avond van de vorige week schijnt trouwens nogal een puinhoop te zijn geworden.
Maar wat wil je precies weten?
We moeten allemaal flexibel worden. Als je al een contract hebt hoeft het niet persé, maar iedereen die nieuw aangenomen wordt, daar wordt wel flexibiliteit van gevraagd.
Je houdt gewoon je eigen klanten, we gaan werken in groepjes van ongeveer 10 personen, in die groepjes worden mensen van verschillende leeftijden gezet.(i.v.m. vakanties).
Als ik het goed begreep gaat het logboek weg en krijgen we er een werkbriefje voor in de plaats.
Telefoonkosten voor ons werk (behoudens wat we normaal al doen) worden vergoed.
Er komt een telefooncentrale waar klanten heen bellen de telefonist belt ons of onze manager.
We hoeven niet opnieuw te solliciteren, niemand wordt ontslagen, er wordt zoveel mogelijk ander passend werk gezocht.
Euh, ik denk dat ik wat leeg ben nu, voel me namelijk wat ziek. Als het morgen maar over is he?
Wel heb je ergens nog een vraag over …………
Groetjes Riet