geloof toch dat ik het aan emmy vroeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is normaal Greet. Jij lijkt me een normale vrouw, die conclusies kan trekken. Ja en dat van die vreemde woorden heeft niets met abnormaal te maken. Ik had gewoon de vingers niet op de juiste toetsen terwijl ik aan het blindtypen was. Misschien ben ik in jouw optiek niet normaal, maar ik lees de prik van de thuiszorg en dat zijn normale mensen, denk ik.
Toch leuk dat je reageert op mijn berichten, want ik heb een beetje aandacht nodig. Daarom zit ik op de prik van de thuiszorg. Ik zou ook wel een Avondje met de Directeur mee willen maken, maar dat zit er voor mij helaas niet in. Je kunt ook niet alles hebben, maar volgens jou heb ik een kort lontje en daar ben ik best trots op. (Wat het ook mag zijn).
Greetz
Hee,
Ja hoor ik ben weer aan het opknappen, lekker doorgewerkt, mag niet meer ziek zijn hee?
Zeg dames ik ben niet in mijn eentje met de directeur op stap geweest hoor er waren nog zo'n 600 dames en enkele heren bij mij.
We hebben daar een uitnodiging voor gekregen, wij, zijn de thuishelpenden van Den Haag.
We hadden een voorlichtingsavond van meneer de directeur himself, omdat er over thuishulp.nl nogal vreemde geruchten de lucht ingeslingerd worden.
Die geruchten heeft hij nu zelf ontmanteld (niet allemaal natuurlijk omdat er ook berichten bij waren die, helaas, waarheid zijn.
De telefoonkosten die je normaal niet maakt voor de Thuiszorg, worden echt vergoed hoor. Niet wordt er vergoed de telefoonkosten die je normaal ook al maakte voor je werk zoals jezelf ziek melden.
Greetz, ben je ook een beetje ziek, dat je aandacht nodig hebt? Komen wij toch met zijn allen als Thuiszorgmedewerksters jou even helpen? Maar je weet de Thuiszorg is heel uitgebreid ook (psycho)sociale steun kunnen wij je geven!
Collegaas gaan voor hee?
;-))
Riet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?