Avondje met de Directeur (Den Haag)

• THEA

Riet zou je wat duidelijker kunnen zijn waar je het over hebt.

Dit forum is niet alleen voor mensen uit jouw organisatie (ik begrijp Den Haag)

Op deze wijze kom je zo warrig over dat ik me afvraag of jij de zorgvrager bent.emmy schreef:

>

> Geweldig, een discussie om niets! Word er tenminste iets

> grappigs op het prikbord geplaatst!

• Greetz

Thanks, emmy!!

• Truus

Hoi Riet,

Er is die avond gezegd dat er niemand wordt ontslagen.Dat zullen ze wel zeggen,maar daar is geen moer van waar.Er hebben bij ons al een paar medewerkers te horen gekregen dat ze niet mee kunnen naar thusihulp.nl.Zeij moeten nu zelf zoeken naar ander werk.De steun van de thuiszorg is hier zeer slecht.En lukt het deze medewerkers niet om een andere baan te vinden dan staan ze op straat zodra alles over moet zijn naar thuishulp.nl.Dus door te zeggen dta niemand wordt ontslagen proberen ze iedereen rustig te houden want anders had allang de hel los gebroken

• emmy

You're welcome! Ha, ha…… Greetz schreef:

>

> Thanks, emmy!!

• Jet

Helemaal goed Truus!

• Riet

Hoi Truus,

Van wie heb je dat dan gehoord? Van collegaas van managers?

Kijk, ik heb het akkoord met de vakbonden ook niet gezien maar als daarin staat dat niemand ontslagen mag worden mag het ook niet.

Het akkoord schijnt bij de O.R. te liggen. Kan je altijd inzien als je erom vraagt.

Maar ja, misschien gaan ze wel een reden zoeken om je te ontslaan, zoals te weinig arbeidsproductiviteit ( heb ik ook last van, maar niet wegens ziekte) maar dan zijn ze toch verplicht binnen Meavita ander werk voor je te zoeken.

Wel weet ik dat bij ons op een “werk”bespreking ook al gezegd werd dat als je zelf dacht niet mee te kunnen of te willen, je beter naar ander werk om kon kijken.

Kortom ze zijn gewoon bezig je te demotiveren maar of dit van hogerhand gezegd wordt om te doen, dat weet ik niet, zullen ze ons ook niet vertellen. Ik weet wel van collegaas die op zoek zijn naar ander werk, gewoon omdat ze net een procentje te veel ziek zijn geweest.

Ik denk dat als je het nog niet bent, je nu lid moet worden van een vakbond.

Groeten Riet

• GREETZ

Wat gaan jullie vanavond doen?

Ik zit hier in m'n uppie. Hebben jullie leuke ideeën? Als ik de prik lees, denk ik dat sommige van jullie wel wat verstrooiing kunnen gebruiken. Hebben jullie er ook nog wat aan.

• emmy

Nou in elk geval niet uit met de directeur, maar wel met mijn dochter naar de film.

• Greetz

Leuk! Gezellige avond dan maar.

• greet

hier naamgenoot zonder z jammer dat ze hier geen chat hebben dan had je kunnen chatten, maar wil je wel beetje aandacht geven hoor ik weet dat je dat waardeer. Maar zoals ik al schreef ken de prik niet wat is het?