Hallo collega's,
Ik werk sinds 1999 bij de thuiszorg regio Limburg,als A hulp.Er zijn in die 6 jaar vele lieve,grappige,ontroerende dingen gebeurd,maar ook vervelende dingen,waar ik toch goed mee overweg kan.Maar vanmorgen is er zo iets naars gebeurd waar ik geen woorden voor heben daarom jullie raad en advies vraag.
Ik zal de situatie kort uitleggen: Echtpaar van 66 en 71 jaar,krijgen sinds kort (5 weken)thuishulp,omdat mevrouw een ernstig auto ongeluk heeft gehad.Verder zijn beide,,goed bij,,.Maar nu het volgende,ik zat met mevrouw in de keuken(mijn tas lag in de hal) en kon nog net zien dat meneer mijn pakje sigaretten terug gooide in mijn tas,en dat hij vervolgens iets in zijn zak stak!!!!!!! Ik stond echt GENAGELD aan de grond,meneer is vervolgens weggegaan,ik heb in mijn tas gekeken om te kijken of mijn telefoon en papieren in zaten,dat wel, en vervolgens in het pakje sigaretten gekeken en inderdaad er waren er verschillende uit.Ik heb hier niks over gezegt tegen mevrouw,maar mijn zin is over om bij deze mensen nog tewerken.Ik heb wel mijn leidinggevende gebeld en kreeg als antwoord………..ik had het er met meneer over moeten hebben.Nu is mijn vraag,toch terug gaan volgende week en meneer proberen op heterdaad te betrappen zodat zijn vrouw er ook vanaf weet?
groetjes van Carin