client betrapt..........

• jan van geffen

In de dierenspeciaalzaak hebben ze een soort lijm waar ze eigenlijk ratten mee vangen. Officieel mogen ze die dan wel niet verkopen maar onder de toonbank wordt er wel meer verkocht wat niet mag.

Als je met dat spul je pakje sigaretten of enkele sigaretten goed insmeert dan is die man heel lang bezig om die troep van zijn vingers af te halen, als hij vervolgens een deur open moet doen om bij een kraan te komen en hij moet die kraan ook nog aanzetten dan zitten die ook nog onder, als zijn vrouw dat dan ziet dan ……

• Cobie.

Nou nou, waarom lijm of klappertjes of weet ik veel wat voor geintjes je nog meer kan uithalen met een sigaret. Spreek die man er gewoon op aan. Zou ik gewoon doen. Maar dan wel op een manier dat dit dus nooit meer mag voorkomen en ook niet bij colega's. En als hij een beetje hart in zijn lijf heeft schaamt ie zich heus wel kapot.

• joke

heb ik ook een keer meegemaakt dat een client die in mijn jaszak zat te kijken.

Ook hier zei de leidinggevende praat er maar over maar dat durfde ik niet.

• jan van geffen

Als je het gesprek aan gaat dan kan dat alleen maar als je iemand op heterdaad betrapt en hem er dus rechtstreeks op aan kan spreken zodat die persoon ook weet dat je het hebt gezien. In iedere andere situatie zal men ontkennen en blijft het jouw woord tegen het zijne en leg je het ben ik bang toch af.

En dat zo'n leidinggevende adviseert om het aan te kaarten bij de client of de persoon die het gedaan heeft komt denk ik omdat ze het zelf ook niet weten en dit het meest voor de hand liggende antwoord is.

• Cobie.

Je kan toch zeggen dat je er even moeite mee had en het even hebt moeten verwerken.

• Fardau

Al die personen die reageren en de oplossing zoeken in een onprofessionele manier: het slaat nergens op! De thuiszorgorganisatie heeft toch beleid hoe om te gaan met dergelijke situaties? Zo niet, dan wordt dat hoog tijd.

Wat een gedoe: lijm, klappertjes, drugs. Hou op zeg!

• Cobie.

Helemaal met je eens Fardau!

• merel

wat hier gezegd wordt is inderdaad heel onproffesioneel, vindt dit het zelfde niveau als wat die client gedaan heeft. Kijk dit is vervelend wat gebeurd is maar zo praat je niet over clienten. Kijk dat je dhr niet op het moment aansprak is toch je eigen fout en van je eigen fouten kan je leren maar niet op deze manier

• carin

Ik ga geen gekke dingen doen,maar wacht af dat meneer het weer doet,enspreek hem daar dan flink op aan!!! Ik denk dat dit het beste is.

groetjes van Carin

• maia

Mee eens

Als je van die idiote zeken gaat doen verlaag je je zelf tot zijn nivo