TZORG

  • winnie

    Hallo,

    Ik ga misschien binnenkort werken voor Tzorg. Wie werkt er voor Tzorg, en wat is je ervaring tot nu toe? Moet ik het doen of raad je het af?

  • MvdW

    Tzorg is een redelijk jonge organisatie, wat juist haar kracht is. Ze heeft goed gekeken naar alle andere aanbieders en geleerd hoe je het vooral NIET moet aanpakken. Wat doet zij dan anders dan andere aanbieders?

    - Alleen bij de WMO blijven, dus alleen huishoudelijke hulp en geen AWBZ hulp leveren. Zo houd je een goede scheiding.

    - Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een gezonde pensioenvoorziening, flexibele uren, hoge verlonging en mogelijkheid tot een winstuitkering.

    - Korte lijnen; weinig managerlagen.

    Kortom; Tzorg is een zeer goede aanbieder voor zowel de medewerkers als clienten.

  • marise

    Als je t over reclame hebt!!!!

  • *Carolien*

    Allemaal leuk en aardig, maar dit garandeert helemaal niets qua kwaltiteit van zorg.

    Ook bij mij in de regio is Tzorg als aanbieder gekozen door de gemeenten. Maar tot op heden kiezen nog maar heel weinig mensen voor Tzorg. Reden, niemand heeft ooit van ze gehoord. De grote onbekende dus. Als client kies je daar niet zo snel voor. Zeker niet als de andere gekozen organisaties hetzelfde pretenderen qua organisatie en arbeidsvoorwaarden van de medewerkers. Dus zo anders is Tzorg ook weer niet.

  • Uffeltje

    het is er een rommeltje en de mensen krijgen slecht uit betaald

    Ik hoor alleen maar klachten van de helpers die bij mijn vader komen

    en ook de planning is een rommeltje \

    dat is er weer niemand en een paar dagen later staan er

    2 tegelijk op de stoep

  • sandra

    hoi ik werk vanaf januari bij de tzorg , wij zijn overgenomen door tzorg noord brabant

    ik heb al mijn cliente mee mogen nemen uurloon is niet zo hoog je werkt namelijk voor het schoonmaak wezen dus (csu uden) pensioen ook niet meer van de zorg maar van het schoonmaakwezen al met al het is er niet beter op geworden ik hoop dat ik je genoeg heb kunnen helpen

  • Ivanka Tsaneva

    Ik woon in Enschede,en bijna 2 jaar ik zoek werk in regio Twente.Ik diploma,ik heb alles,maar niemand wilt helpen?

  • marise

    WELK diploma????

  • dulce

    Ik werk nu al een jaar voor t-zorg, wij zijn overgenomen door surplus.

    In het begin ging alles prima, maar na een maand begon de chaos. Planning die niet klopte, uren die niet uitbetaald werden.

    Mijn cliënten kregen als ik met vakantie was, soms wel twee hulpen voor de deur. En de leidinggevende die je NOOIT aan de lijn kreeg. Jammer!! Inmiddels hebben we een andere leidinggevende en planner. Nou, het is een nieuwe thuiszorg organisatie die erg zijn best moet doen, om tussen de grote jongens te komen.

    In 2011 gaan ze met de nieuwe cao zorg beginnen. Het blijft spannend!!!!!!

  • mir

    Oktober 2009!

    Oud bericht!