TZORG

  • Hanneke1974

    Tjsa Mir, maar zelfs na een jaar spelen er dus nog wel wat problemen.

  • Sihirci

    Oudere aanvangstdatum maar niet minder actueel dan in oktober 2009.

  • marise

    Klopt als een bus! Hoor ook nog steeds verschillende namen langskomen, waar problemen zijn, helaas!!

  • vlo

    het is geen tzorg

    het cao is van shoonmaakbedrijf

    niet van zorg

  • cyndie

    tzorg heeft per 01-01-2011 nieuwe cao de VVT cao.

  • ester mulhof

    hoi

    ik heb ook slechte ervaring …

    wij lopen bij de stadsbank ,we hebben geen schulden enzo maar ik vroeg laats of mijn salaris naar mijn sns bank kon worden over gemaakt …

    mijn zorgcodinator die ging het regelen ik moest alleen een copie van mijn pas op sturen.. dat kon niet wand mijn man is vrachtwagen chauffeur en die had het pasje om te gebruiken om in het buiten land te gebruiken voor het eten…

    dus zaterdag was hij terug en copie gemaakt… ik heb zeker nog 5 mailtjes getuurd naar nicolle…. en kreeg op twee van de 5 mailtjes een reaktie waar ik niets mee kon..

    rond de 6 word het salaris gestord dus ik dacht mooi..

    kreeg ik mijn loon strookje die klopte al niet….en nu hebben ze het salaris als nog naar de stadsbank over gemaakt gevolg dat mijn man zonder eten in denemakeken zit ..

    ik was woest…

    belde nicolle op en die gaf de telefoon aan stefan….lekker makelijk hé

    en klacht in diene … kan bij niemand….

    groetjes ester mulhof

  • winnie

    Ik heb geen problemen met Tzorg. Het salaris wordt altijd netjes uitbetaald de week na einde van de periode. Het salaris is misschien niet zo hoog als dat van een Thuishulp A, maar ja, daaar kom je bijna niet meer tussen. Ik ben al met al best tevreden hoor.

    Het klopt inderdaad dat we zijn overgegaan naar de CAO van VVT, dus dat is ook al een vooruitgang (werk tenslotte in de zorg en niet voor een schoonmaakbedrijf, heb ik bewust voor gekozen)(tu)

  • Tzorg

    Als organisatie waarbij goed werkgeverschap hoog in het vaandel staat vinden wij het jammer om een dergelijk bericht op het internet te lezen en betreuren wij de gang van zaken. Wanneer je bij de Stadsbank aangesloten bent kan en mag een rekeningnummer niet zomaar gewijzigd worden. Naast een kopie van de bankpas is hiervoor altijd eerst een verklaring van de Stadsbank nodig. Zolang wij geen bericht ontvangen van de Stadsbank mogen we niets wijzigen. Wij doen natuurlijk altijd ons uiterste best om alles zo optimaal mogelijk te regelen en hebben dat ook in dit geval geprobeerd. Uiteraard blijven wij er alles aan doen om de zaken zo goed mogelijk te regelen voor zowel onze cliënten als medewerkers.

    Met vriendelijke groet,

    Tzorg

  • sanne

    Hallo,

    Ook ik heb problemen met tzorg heb een contract van 20uur en werk er wekelijks maar rond de 10, je zou zeggen dat als er 20 op je contract staan dat je ze ook betaald

    moet krijgen, nou niet dus!!!!!

    Ik vraag steeds hoe het zit met de planning wanneer ik kan werken enz. krijg geen reactie en word ik eens een keertje ingepland moet ik wel zo netjes zijn om te antwoorden.

    Ik heb een eigen huis en een kind als ik dan bijna geen salaris krijg kan ik mijn vaste lasten ook niet betalen dit is echt triest hoe het daar aan toe gaat.

    Ze beloven mooie dingen zoals vaste clienten en genoeg uren nou geloof daar maar niet in het is een puin hoop daar.

    En wij zitten thuis te stressen hoe we rond moeten komen de heele maand door hun domme fouten!!!!!!

    Als antwoord kreeg ik ook nog eens , dat die 20uur wat op het contract stond over een heel jaar gewerkt mag worden, ik geloof mijn oren niet dat heb ik nog nooit meegemaakt.

    Sanne uit brabant.

  • miranda

    T zorg is een onderdeel van csu een schoonmaakbedrijf.