Met mij valt heel goed te praten.Als een klant klachten over mij heeft dan luisre ik daar zeker naar en zal ik dat ook gebruiken om mezelf te verbeteren.Ik schiet hier in de verdediging omdat ik vond dat u heel negatief was en meteen alles afspiegelde op de gehele thuiszorg.
U heeft helemaal gelijk dat er bij u slechte hulp is geleverd en dat moet niet mogen. En als ik zo'n hulp zou hebben had ik ook geklaagd,want dit kan natuurlijk niet.
Maar dat wil niet zeggen dat het in heel nederland slecht gaat.
En dat u op uw oproep veel reacties krijgt van mensen met slechte ervaringen is logische want daar was u ook naar opzoek.
Voor zover ik weet is er geen belangenvereniging voor klanten met een goede hulp.
U wilt weten wat het verschil is tussen een werkster een een huishoudelijke hulp.Een werkster doet alleen maar de schoonmaakwerkzaamheden en bij ons zit er vaak ook nog sociale/emotionele ondersteuning bij.Het schoonmaken blijft het belangrijkste natuurlijk,alleen doen wij dus vaak net iets meer.
Tenslotte begrijp ik heel erg goed dat het voor u en alle andere klanten moeilijk is om veel dingen(zeker ook een stukje zelfstandigheid) uit handen te geven.Ik zou het zelf ook moeilijk vinden.En met die gedachte ga ik ook naar al mijn klanten.