wat je zegt over het rio is volgens mij niet helemaal juist zij kunnen namelijk door de telefoon niet zien wat mensen zelf kunnen ik denk dat je dat samen met de zorgvrager moet bespreken,
ja dat bedoel ik. het rio neemt wel de indicatie af en als hulp moet je die indicatie zelf nakijken of dat klopt in de praktijk en zo niet dan kan je een herindicatie aanvragen. bij ons zal de client ook de doekjes moeten wassen anders is dat idd niet hygienisch, maar ook dat gebeurd niet altijd. als ik vermoed dat ze niet egwassen worden zet ik de waterkoker aan en dat gooi ik over de doekjes. dat gaven ze bij ons als tip als de doekjes niet gewassen worden.
die infomap is een map die clienten krijgen als er een aanvraag voor hulp is gedaan. daar staat in hoe je de organisatie kan vinden en allemaal info over mantelzorg en dagopvang en info over het beleid van de organisatie en allemaal telefoonnummers en instanties zoals cak, rio enz.
de zorgmap hebben wij ook maar die is alleen ter info voor ons en voor overdrachten enzo.