uurloon Alphahulp

• dadda

Ja, ook ik wordt ziek van die hele thuiszorg. Vooral over dat uurloon dat al jaren op 12.20 euro staat. En dan die onzekerheid wat al die mensen hebben omdat ze opnieuw geindiceerd worden door de gemeente,sinds die zich ermee bemoeit hebben is de hele thuiszorg een flop.

Dank je wel balkenende.

• niekie4

hoe zit het dan als je ook nog iedere maand heffingskorting krijgt?

moet je er die dan weer afhalen?

• wen

SNAP ER HELEMAAL GEEN BAL MEER VAN .

OOK IK GA VERDER ALS ZELFSTANDIGE BIJ DE VIERSTROOM OOK 12.20 P UUR

WIE KAN MIJ NU IS UITLEGGEN WAT IK AAN BELASTING MOE GAAN BETAALEN ?? HELP SNAP T ALLEMAAL NIET MEER

• ina

dat gaat inderdaad van de heffingskorting af het maakt nog wel uit hoeveel uur je werkt in de week maar er gaat altijd een gedeelte af

• nalinie

hallo

heb een vraagje als je als alpahhulp werk kan je dan zeg maar ook een hypotheek krijgen of gaat dat niet.

wie weet er meer van.

alvast bedankt

• ina

ik denk dat je wel een vaste baan moet hebben om een hypotheek te krijgen dat heb je dus niet als alfhahulp weer een nadeel voor een hoop mensen maar ik zou het even navragen

• wil

gelden de nieuwe afspraken die zijn afgeloten van de cao thuiszorg ook voor de alphahulpen

• ina

nee de cao van de thuiszorg is niet gelijk aan de alfhahulpen je bent niet in vaste dienst en in principe heb je nergens recht op wil schreef:

>

> gelden de nieuwe afspraken die zijn afgeloten van de cao

> thuiszorg ook voor de alphahulpen

• lia

hoi je vergeet wel dat als je plichts getrouw goed je werk doet 40 uur per week niet vol te houden is

• ellen

wat als je maar 3 uurtjes per week werkt?heeft het dan ook consequenties op je heffingskorting?ik doe het om onder de mensen te zijn!

maar het heeft geen zin als er dan van andere inkomsten geplujt gaat worden!